Витяг з робочої навчальної програми

Витяг з робочої навчальної програми

ПЕДАГОГІКА
2 курс, група "Є", ІV семестр


№ заняття
Дата
Назва розділу, тем програми.       
Тема заняття та короткий її зміст.
Кількість годин
Вид заняття
Всього
з них
аудит.
самост.
1
2
3
4
5
6
7


3. Розвиток і виховання дітей раннього віку






3.1 Основні особливості розвитку дітей раннього віку




1
15,01
Особливості раннього дитинства і його значення.  Провідна роль сім'ї у вихованні дітей раннього віку. Основні педагогічні  вимоги  до виховання дитини у ранньому віці.
1
1

лекція
2
22,01
Організація перших днів  перебування дитини у дошкільному закладі і робота з батьками у цей період.
1
1

лекція


3.2 Розвиток і виховання дітей 1-го  року життя




3
29,01
Завдання виховання і провідні лінії розвитку дітей на кожному етапі життя дитини. Організація життя і виховання дітей першого року життя.
1
1

лекція
4
5,02
Складання рекомендацій батькам щодо розвитку мови дітей. Організація та проведення індивідуальних ігор-занять.
1
1

лекція


3.3 Розвиток і виховання дітей 2-го року життя




5
12,02
Завдання виховання і провідні лінії розвитку дітей другого року життя.
1
1

лекція
6
19,02
Організація  життя і виховання дітей другого року життя: особливості  побудови режиму дня, розподіл обов'язків між вихователем та помічником вихователя.
1
1

лекція
7
26,02
Методика проведення режимних процесів.
1
1

лекція
8
4,03
Аналіз режиму дня, графічне складання режиму.  
1
1

практичне заняття
9
11,03
 Ігри-заняття, їх значення, методика проведення.
1
1

лекція
10
18,03
Тематичний залік. Письмова робота за варіантами.
1
1




3.4 Розвиток і виховання дітей 3-го року життя




11
25,03
Характеристика дітей 3-го року  життя, завдання виховання.                                                                                                 Зміст роботи з дітьми 3-го року життя.
1
1

лекція
12
01,04
Своєрідність організації і методики проведення режимних процесів, самостійної діяльності.
1
1

лекція
13
08,01
Спостереження ігор-занять на 3-му році життя.
1
1

лабораторне
14
15,04
Організація ігор дітей 3-го року життя.   Елементи морального,  трудового та естетичного виховання. Особливості поведінки, засвоєння дітьми правил поведінки, спілкування з ровесниками та дорослими.  
1
1

лекція
15
22,04
Своєрідність організації і методики проведення ігор-занять.  Ігри-заняття з сенсорного виховання.
1
1

лекція
16
29,04
 Проведення ігор-занять  на 3-ому році життя.
1
1

практичне заняття
17
06,05
Організаційно-методична  робота в групах раннього віку. Контроль за фізичним та нервово-психічним розвитком, планування і облік виховної роботи.
1
1

лекція
18
13,05
Контрольна робота з теми "Розвиток і виховання дітей раннього віку".
1
1


19
20,05
Тематичний залік. Письмова робота за варіантами.
1
1



ПЕДАГОГІКА
4 курс, група "Є", VІІІ семестр

№ заняття
Дата
Назва розділу, тем програми.    
Тема заняття та короткий її зміст.
Кількість годин
Вид заняття
Всього
з них
аудит.
самост.
1
2
3
4
5
6
7


4 курс, VІІІ семестр






Взаємодія дошкільного закладу і сім'ї у вихованні дітей




 1-2
19,02
Роль сім'ї у вихованні дітей. Умови правильного виховання в сім'.
2
лекція




 3-4
С. р.
Народна педагогіка про провідні напрямки родинного виховання.


2

 5-6
26,02
Форми і зміст роботи дошкільного закладу з сім'єю.

2

лекція
 7-8
С. р.
Батьківський комітет, його функції, склад та зміст роботи.


2

 9-10
4,03
Форми і зміст  індивідуальної роботи з батьками.

2

лекція
11-12
С. р.
Робота з колективом батьків.


2

13-14
11,03
Педагогічна пропаганда серед населення.

2

лекція
15-16
18,03
Батьківські збори в дитячому садку.

2

практичне заняття
17-18
25,03
Тематичний залік. Тестові завдання за варіантами.

2




Підготовка дитини до навчання в школі.




19-20
01,04
Наступність, спадкоємність, перспективність у системі безперервної  освіти. Готовність дітей до шкільного навчання.

2

лекція
21-22
С. р.
Адаптація до шкільного навчання.


2

23-24
8,04
Особливості організації життя і навчальної роботи з дітьми 6-річного віку  в дитячому садку і школі.

2

лекція
25-26
С. р.
 Спільна робота дошкільного закладу і школи щодо забезпечення безболісного переходу до школи.


2



Дошкільний заклад, його організація і керівництво ним
18
12
6

27-28
15,04
Сучасний дошкільний заклад, його призначення.Основні документи, що визначають організацію дошкільного закладу.

2

лекція
29-30
22,04
Порядок відкриття дошкільного закладу, фінансування, організація прийому дітей.


2
лекція
31
29,04
 Вивчення документів, що визначають організацію роботи дошкільних закладів.

1

практичне заняття
32
29,04
Тематичний залік. Письмова робота за варіантами.

1


33-34
6,05
Педагогічний колектив, його склад.

2

лекція
35-36
С. р.
Шляхи підвищення кваліфікації вихователів.


2

37-38
13,05
Завідуюча дошкільним закладом, обов'язки, зміст роботи завідуючої.  Планування роботи завідуючої.

2

практичне заняття
39-42
С. р.
Система  керівництва дошкільним вихованням в Україні. Зміст роботи інспектора з дошкільного виховання.


4

43-44
20,05
Тематичний залік. Тестові завдання за варіантами.

2




Теорія і методика фізичного виховання
3 курс, група "Є", VІ семестр 


№ заняття
Дата
Назва розділу, тем програми.                                                                                                                                                                                                                                                      Тема заняття та короткий її зміст
Кількість годин
Вид заняття
Всього
з них
аудит.
самост.
1
2
3
4
5
6
7


3 курс, VІ семестр






Форми роботи з фізичного виховання в дошкільних закладах




1
16,01
Фізкультурнооздоровчі заходи в режимі дня.  Різноманітність і взаємозв'язок форм роботи з фізичного виховання в дошкільних закладах. Взаємозв'язок занять фізичними вправами з різними видами діяльності. Режим рухової діяльності дітей в різних вікових групах в різні пори року. Медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням.
1
1

лекція інформаційна
2
16,01
Ранкова гімнастика, її значення. Побудова ранкової гімнастики і підбір вправ в залі і на повітрі. Складання конспектів ранкової гімнастики. Методика проведення ранкової гімнастики з дітьми різних вікових груп: організація дітей прийоми проведення  фізичних вправ; специфіка виправлення помилок; теми виконання фізичних вправ; дозування фізичного навантаження; моторна щільність; тривалість ранкової  гімнастики в різних вікових групах.
1
1

лекція інформаційна
3-4
С.р.
Загартовуючі процедури у поєднанні з фізичними вправами. Своєрідність загартовуючих процедур. Підбір фізичних вправ для повітряних, сонячних і водних процедур. Особливості їх проведення з дітьми різних вікових груп.
2

2

5-6
23,01
Фізкультхвилинки та фізкультпаузи. Необхідність проведення фізичних вправ в  різних вікових групах в процесі занять з різних розділів програми та між заняттями. Підбір і проведення фізичних вправ  в різних вікових групах. Методика проведення: організація дітей; прийоми проведення фізичних вправ; темп виконання та дозування фізичного навантаження; тривалість фізкультхвилинок. Особливості проведення фізкультхвилинок в мішаній за віком групі.Фізкультурні паузи, їх види і методика проведення.
2
2

практичне
7-8
С.р.
Добір фізкультхвилинок, фізкультпауз та комплексів ранкової гімнастики для різних вікових груп.
2

2

9-10
30,01
Проведення студентами ранкової гімнастики, фізкультпауз для дітей молодших груп. Запис спостережень, участь у аналізі.
2
2

практичне
11-12
6,02
Проведення студентами ранкової гімнастики, фізкультхвилинок та фізкультпауз для дітей середнього дошкільного віку. Запис спостережень, участь у аналізі.
2
2

практичне
13-14
С. р.
 Проведення і аналіз ранкової гімнастики, фізкультхвилинок та фізкультпауз в групі дітей на педагогічній практиці.
2

2

15-16
13,02
Проведення студентами ранкової гімнастики, фізкультхвилинок та фізкультпауз для дітей старшого дошкільного віку.  Запис спостережень, участь у аналізі.
2
2

практичне


Фізкультурні заняття




17-18
20,02
 Значення, завдання, структура і зміст фізкультурного заняття. Взаємозв'язок частин заняття. Тривалість заняття в цілому і його частин в різних вікових групах.Типи фізкультурних занять. Методика проведення фізкультурних занять з дітьми різних вікових груп: вимоги до підбору вправ; способи організації дітей; місце  навчання фізичним вправам; темп виконання; дозування фізичного навантаження і моторна щільність; прийоми активізації розумової активності на фізкультурних заняттях. Музика на занятті. Особливості змісту і методика проведення фізкультурних занять в мішаній за віком групі. Особливості змісту і методика проведення занять на повітрі в різні пори року.
2
2

лекція інформаційна
19-20
С. р.
Складання планів-конспектів фізкультурних занять для дітей різних вікових груп (різні типи).
2

2

21-22
27,02
Проведення студентами фізкультурних занять для дітей молодшого та старшого дошкільного віку.
2
2

практичне
23-24
С. р.
Спостереження і аналіз фізкультурних занять в дитячому садку. Визначення доцільності способів організації та моторної щільності заняття.
2

2

25-26
5,03
Проведення студентами фізкультурних занять на повітрі для дітей різних вікових груп.
2
2

практичне
27
С. р.
 Спостереження і аналіз забезпечення фізичного навантаження під час фізкультурного заняття в дитячомму садку. Креслення фізіологічної кривої.
1

1

28
12,03
Проведення студентами фізкультурних занять з включенням елементів спортивних вправ та ігор.
1
1

практичне
29
12,03
Тематичний залік. Тестові завдання за варіантами.
1
1

практичне


Повсякденна робота з фізичного виховання




30
19,03
Рухлива гра. Значення рухливої гри як самостійної форми роботи з фізичного виховання. Місце рухливих ігор у режимі дня. Добір і планування ігор для різних вікових груп. Особливості методики проведення рухливих ігор в різний час (вранці, вдень, ввечері) і в різні пори року.
1
1

лекція 
31
19,03
Прогулянки та екскурсії за межі ділянки дитсадка, пішохідні переходи (дитячий туризм); їх значеннта місце в режимі дня. Визначення завдань, вибір маршрута та способу пересування. Проведення фізичних вправ в природних умовах. Підбір фізкультурного інвентаря.                                                                                                                                   Індивідуальна робота. Її місце в режимі дня. Підбір фізичних вправ. Методика проведення індивідуальної роботи з дітьми та занять з невеликими групами дітей.                   
1
1

лекція інформаційна
32-33
С.р.
Самостійні заняття фізичним вправами. Їх значення і місце в режимі дня. Особливості керівництва самостійними заняттями. Створення умов для самостійних вправ: обладнання ділянки, підбір інвентаря. Регулювання фізичного навантаження. Особливості організації і керівництва самостійними вправами на  гойдалках, каруселях, велосипедах, ходьбі на лижах, катанню на санчатах.                                                                                                                                                   
2

2

34
26,03
Фізкультурні розваги. Значення, види, зміст, структура розваг та їх місце в режимі дня. Методика їх проведення з дітьми різних вікових груп. Фізкультурні свята. Дні здоров'я. Значення фізкультурних свят, днів здоров΄я у вирішенні завдань фізичного виховання. Особливості змісту та побудова фізкультурних свят, днів здоров΄я. Вибір фізкультурного інвентаря та його святкове оформлення. Підготовка приміщення і ділянки. Методика проведення свят та днів здоров΄я з дітьми різних вікових груп.
1
1

практичне
35
26,03
Проведення студентами фізкультурних розваг для дітей молодших груп дошкільного закладу.
1
1

практичне
36-37
С.р.
Складання плана-конспекта фізкультурних розваг та свят. Підготовка до проведення.
2

2

38
2,04
Спостереження студентами фізкультурних розваг для дітей старшого дошкільного віку.
1
1

лабораторне
39
2,04
Проведення студентами фізкультурних  розваг для дітей старшого дошкільного віку.
1
1

практичне
40-41
С. р.
Складання плана-графіка різних форм роботи в повсякденному житті на місяць.
2

2

42-43
9,04
Тематичний залік.                                                                                                       Проведення студентами фрагментів спортивного свята.              
2
2

практичне


Планування та облік роботи з фізичного виховання в дошкільному закладі




44
16,04
Значення планування та обліку роботи з фізичного виховання, їх взаємозв'язок. Види планування: загальний план роботи дошкільної установи (розділ "Фізичне виховання"), план-графік розподілу фізичних вправ на рік, квартал; календарне планування; плани-конспекти різних форм роботи.   Планування роботи з батьками.
1
1

лекція інформаційна
45
16,04
Види обліку роботи з фізичного виховання: попередній, потоковий, підсумковий.
1
1

лекція
46-47
С. р.
 Складання методичних розробок різних форм роботи з батьками з питань фізичного виховання.
2

2

48-49
23,04
Складання журналу обліку стану здоров'я дітей, фізичного розвитку, фізичної підготовленості.
2
2

практичне
50-51
30,04
Складання планів-конспектів різних форм  роботи з фізичного виховання на тиждень.
2
2

практичне
52-53
С. р.
Схематичне зображення розміщення фізкультурного інвентаря на спортивному майданчику влітку і взимку. Створення умов для ефективної рухової діяльності дітей в групових кімнатах та на майданчику. Складання планів-графіків розподілу фізичних вправ для фізкультурних занять на квартал (рік, місяць).
2

2

54-55
7,05
Тематичний залік. Письмова робота.
2
2

практичне

Рухливі ігри і методика навчання


3 курс, група "Є", VІ семестр 

Дата
Назва розділу, тем програми.     
Тема заняття та короткий її зміст
Кількість годин
Вид заняття
Всього
з них
аудит.
самост.
1
2
3
4
5
6
7


3 курс VІ семестр




1-2
16,01
Теоретичні основи рухливих ігор. Визначення  та значення рухливих ігор. Теорія розвитку рухливих ігор. Класифікація рухливих ігор. Варіантність рухливих ігор та їх ускладнення. Характеристика рухливих ігор для кожної вікової групи.
2
2

лекція інформаційна
 3-4
С. р.
Робота з додатковою літературою, першоджерелами. Вислови видатних педагогів та психологів про роль рухливих ігор в житті дитини.
2

2

 5-6
23,01
Аналіз програми з розділу "Рухливі ігри". Виписати ускладнення завдань і змісту рухливих ігор по віковим групам.
2
2

практичне
 7-8
30,01
Організація  рухливих ігор. Методика проведення рухливих ігор: збір дітей на гру; зацікавлення грою; організація дітей на гру; пояснення гри; розподіл ролей; розмітка майданчика; розміщення дітей; роздача інвентаря,атрибутів до гри; команди і сигнали до початку дій, особливості керівництва рухами, поведінкою дітей різних вікових груп в процесі гри; темп виконання фізичних вправ  і дозування фізичного навантаження; моторна щільність; тривалість і повторення гри в цілому Рухливі ігри під музику.
2
2

лекція
 9-10
С.р.
Добір малих форм художнього слова (лічилок, загадок, потішок) для проведення різних рухливих ігор. Робота з літературою.
2

2

 11-12
6,02
Спостереження проведення  рухливих  ігор у І і ІІ молодшій групі дитячого садка
2
2

лабораторне
 13-14
13,02
Спостереження  проведення рухливих  ігор у середній і старшій групі дитячого садка
2
2

лабораторне
 15-16
20,02
Тематичний залік. Тестові завдання за варіантами.
2
2

практичне
17-18
27,02
Керівництво рухливими іграми. Аналіз планів-конспектів рухливих ігор для дітей різних вікових груп.                                                                                         Планування рухливих ігор.
2
2

практичне
 19-20
С.р.
Пошукова робота:  запис   українських (народних) рухливих ігор, ігор своєї місцевості.
2

2

21-22
5,03
 Особливості методики проведення рухливих ігор з дітьми І і ІІ молодших груп. Проведення викладачем рухливих ігор для дітей І і ІІ молодшої групи.
2
2

практичне
23-24
12,03
Проведення студентами рухливих ігор для дітей І і ІІ молодшої групи. Запис спостережень, участь у аналізі.
2
2

практичне
 25-26
19,03
Особливості методики проведення рухливих ігор з дітьми середньої  групи.
2
2

практичне
 27-28
36,03
Проведення студентами рухливих ігор для дітей середньої групи. Запис спостереженьучасть у аналізі.
2
2

практичне
 29-30
2,04
Тематичний залік. Письмова робота за варіантами.
2
2

практичне
31-32
9,04
Застосування набутих знань щодо керівництва рухливими іграми. Особливості методики проведення рухливих ігор з дітьми старшої групи. Проведення викладачем рухливих ігор для дітей старшої групи.
2
2

практичне
33-34
16,04
Проведення студентами рухливих ігор для дітей старшої групи. Запис спостережень участь у аналізі.
2
2

практичне
35-36
23,04
Підготовка до семінару-практикуму  з теми "Керівництво рухливими іграми в різних вікових групах".
2
2

практичне
37-38
30,04
Семінар-практикум з теми "Керівництво рухливими іграми в різних вікових групах"
2
2

практичне
39-40
С. р.
Робота з методичною літературою. Складання анотації на  методичний посібник з рухливих ігор (за вибором студента).
2
2

41-42
7,05
Тематичний залік з теми. Проведення студентами рухливих ігор для дітей різних вікових груп.
2
2

практичне


Теорія і методика навчання гімнастики


2 курс, група "Є", ІV семестр 

№ заняття
Дата
Назва розділу, тем програми.     
 Тема заняття та короткий її зміст.
Кількість годин
Вид заняття
Всього
з них
аудит.
самост.
1
2
3
4
5
6
7


Розділ ІІ.  Загальнорозвиваючі вправи




1
16,01
Загальна характеристика, значення.  Класифікація загальнорозвиваючих вправ. Термінологія і правила запису ЗРВ.                                                                                                                                  Характеристика вихідних положень. Використання предметів і вимоги до них. Підготовка, прийоми роздачі і збору предметів, їх розміщення.
1
1

лекція
2
23,01
Методика навчання загальнорозвиваючих вправ:  організація дітей різних вікових груп, прийоми навчання, попередження і виправлення помилок, темп виконання і дозування фізичного навантаження; музичний супровід.
1
1

лекція
3
30,01
Спостереження і аналіз проведення ЗРВ з дітьми різних вікових груп.
1
1

лабораторне
4
6,02
Аналіз програми виховання дітей дошкільного віку з розділу "Загальнорозвиваючі вправи".
1
1

практичне
5
13,02
Складання комплексів ЗРВ для дітей різних вікових груп.
1
1

практичне
6
20,02
Методика навчання загальнорозвиваючих вправ дітей молодших груп. Показ викладачем і виконання студентами загальнорозвиваючих вправ для дітей молодших груп.
1
1

практичне
7
27,02
Складання планів-конспектів навчання ЗРВ в молодших групах.
1
1

практичне
8
5,03
Виконання і проведення студентами ЗРВ для дітей І і ІІ молодших груп. Аналіз проведення.
1
1

практичне
9
12,03
Методика навчання загальнорозвиваючих вправ в середній групі. Показ викладачем і виконання студентами загальнорозвиваючих вправ для дітей середньої групи. Складання планів-конспектів навчання дітей середньої групи загальнорозвиваючим вправам.
1
1

практичне
10
19,03
Тематичний залік. Проведення студентами загальнорозвиваючих вправ для дітей середнього  дошкільного віку. Аналіз проведення.
1
1

практичне
11
26,03
Методика навчання ЗРВ дітей старшого дошкільного віку. Показ викладачем та виконання студентами загальнорозвиваючих вправ для дітей старшого дошкільного віку.
1
1

практичне
12
2,04
Складання планів-конспектів навчання дітей старшої групи загальнорозвиваючим вправам.
1
1

практичне
13
9,04
 Проведення студентами загальнорозвиваючих вправ для дітей старшого  дошкільного віку. Аналіз проведення.
1
1

практичне
14
16,04
Вплив загальнорозвиваючих вправ на розвиток фізичних якостей.
1
1

лекція
15
23,04
Виконання і проведення студентами ЗРВ з природним матеріалом, нестандартними посібниками з дітьми старшого дошкільного віку.
1
1

практичне
16
30,04
Використання коригуючих вправ для профілактики плоскостопості, формування правильної постави.
1
1

лекція
17
7,05
Складання комплексів коригуючої гімнастики для дітей різних вікових груп.
1
1

практичне
18
14,05
Проведення студентами вправ коригуючої гімнастики для дітей різних вікових груп.
1
1

практичне
19
21,05
Тематичний залік. Письмова робота за варіантами.
1
1

практичне



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Методика навчання дошкільників вправам з рівноваги

Сучасні інноваційні методи оздоровлення дітей дошкільного віку

2-А, Б, Є Основи хореографії Тема "Хоровод – найдавніший вид народного танцювального мистецтва".