Витяг з робочої навчальної програми
Витяг з робочої навчальної програми
ПЕДАГОГІКА
2 курс, група "Є", ІV семестр
|
ПЕДАГОГІКА
4 курс, група "Є", VІІІ семестр
№ заняття
|
Дата
|
Назва розділу, тем програми.
Тема заняття та короткий її зміст.
|
Кількість годин
|
Вид заняття
|
||
Всього
|
з них
|
|||||
аудит.
|
самост.
|
|||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
4 курс, VІІІ семестр
|
||||||
Взаємодія
дошкільного закладу і сім'ї у вихованні дітей
|
||||||
1-2
|
19,02
|
Роль сім'ї
у вихованні дітей. Умови правильного виховання в сім'.
|
2
|
лекція
|
||
3-4
|
С. р.
|
Народна педагогіка
про провідні напрямки родинного виховання.
|
2
|
|||
5-6
|
26,02
|
Форми і
зміст роботи дошкільного закладу з сім'єю.
|
2
|
лекція
|
||
7-8
|
С. р.
|
Батьківський
комітет, його функції, склад та зміст роботи.
|
2
|
|||
9-10
|
4,03
|
Форми і
зміст індивідуальної роботи з
батьками.
|
2
|
лекція
|
||
11-12
|
С. р.
|
Робота з
колективом батьків.
|
2
|
|||
13-14
|
11,03
|
Педагогічна
пропаганда серед населення.
|
2
|
лекція
|
||
15-16
|
18,03
|
Батьківські
збори в дитячому садку.
|
2
|
практичне заняття
|
||
17-18
|
25,03
|
Тематичний
залік. Тестові завдання за варіантами.
|
2
|
|||
Підготовка
дитини до навчання в школі.
|
||||||
19-20
|
01,04
|
Наступність,
спадкоємність, перспективність у системі безперервної освіти. Готовність дітей до шкільного
навчання.
|
2
|
лекція
|
||
21-22
|
С. р.
|
Адаптація
до шкільного навчання.
|
2
|
|||
23-24
|
8,04
|
Особливості
організації життя і навчальної роботи з дітьми 6-річного віку в дитячому садку і школі.
|
2
|
лекція
|
||
25-26
|
С. р.
|
Спільна робота дошкільного закладу і школи
щодо забезпечення безболісного переходу до школи.
|
2
|
|||
Дошкільний
заклад, його організація і керівництво ним
|
18
|
12
|
6
|
|||
27-28
|
15,04
|
Сучасний
дошкільний заклад, його призначення.Основні документи, що визначають
організацію дошкільного закладу.
|
2
|
лекція
|
||
29-30
|
22,04
|
Порядок відкриття
дошкільного закладу, фінансування, організація прийому дітей.
|
2
|
лекція
|
||
31
|
29,04
|
Вивчення документів, що визначають
організацію роботи дошкільних закладів.
|
1
|
практичне заняття
|
||
32
|
29,04
|
Тематичний
залік. Письмова
робота за варіантами.
|
1
|
|||
33-34
|
6,05
|
Педагогічний
колектив, його склад.
|
2
|
лекція
|
||
35-36
|
С. р.
|
Шляхи
підвищення кваліфікації вихователів.
|
2
|
|||
37-38
|
13,05
|
Завідуюча
дошкільним закладом, обов'язки, зміст роботи завідуючої. Планування роботи завідуючої.
|
2
|
практичне заняття
|
||
39-42
|
С. р.
|
Система керівництва дошкільним вихованням в
Україні. Зміст роботи інспектора з дошкільного виховання.
|
4
|
|||
43-44
|
20,05
|
Тематичний
залік. Тестові завдання за варіантами.
|
2
|
Теорія і методика фізичного виховання
№ заняття
Дата
Назва
розділу, тем програми.
Тема
заняття та короткий її зміст
Кількість
годин
Вид
заняття
Всього
з них
аудит.
самост.
1
2
3
4
5
6
7
3 курс, VІ
семестр
Форми роботи з фізичного виховання
в дошкільних закладах
1
16,01
Фізкультурнооздоровчі заходи в
режимі дня. Різноманітність і взаємозв'язок форм роботи
з фізичного виховання в дошкільних закладах. Взаємозв'язок занять фізичними
вправами з різними видами діяльності. Режим рухової діяльності дітей в різних
вікових групах в різні пори року. Медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням.
1
1
лекція
інформаційна
2
16,01
Ранкова гімнастика, її значення. Побудова ранкової гімнастики і підбір вправ в залі
і на повітрі. Складання конспектів ранкової гімнастики. Методика проведення
ранкової гімнастики з дітьми різних вікових груп: організація дітей прийоми
проведення фізичних вправ; специфіка
виправлення помилок; теми виконання фізичних вправ; дозування фізичного
навантаження; моторна щільність; тривалість ранкової гімнастики в різних вікових групах.
1
1
лекція
інформаційна
3-4
С.р.
Загартовуючі процедури у поєднанні
з фізичними вправами. Своєрідність загартовуючих процедур. Підбір фізичних
вправ для повітряних, сонячних і водних процедур. Особливості їх проведення з
дітьми різних вікових груп.
2
2
5-6
23,01
Фізкультхвилинки та фізкультпаузи. Необхідність проведення фізичних вправ в різних вікових групах в процесі занять з
різних розділів програми та між заняттями. Підбір і проведення фізичних
вправ в різних вікових групах.
Методика проведення: організація дітей; прийоми проведення фізичних вправ;
темп виконання та дозування фізичного навантаження; тривалість
фізкультхвилинок. Особливості проведення фізкультхвилинок в мішаній за віком
групі.Фізкультурні паузи, їх види і методика проведення.
2
2
практичне
7-8
С.р.
Добір фізкультхвилинок,
фізкультпауз та комплексів ранкової гімнастики для різних вікових груп.
2
2
9-10
30,01
Проведення студентами ранкової
гімнастики, фізкультпауз для дітей молодших груп. Запис спостережень, участь
у аналізі.
2
2
практичне
11-12
6,02
Проведення студентами ранкової
гімнастики, фізкультхвилинок та фізкультпауз для дітей середнього дошкільного
віку. Запис спостережень, участь у аналізі.
2
2
практичне
13-14
С. р.
Проведення і аналіз ранкової гімнастики, фізкультхвилинок
та фізкультпауз в групі дітей на педагогічній практиці.
2
2
15-16
13,02
Проведення студентами ранкової
гімнастики, фізкультхвилинок та фізкультпауз для дітей старшого дошкільного
віку. Запис спостережень, участь у
аналізі.
2
2
практичне
Фізкультурні заняття
17-18
20,02
Значення, завдання, структура і зміст
фізкультурного заняття. Взаємозв'язок частин заняття. Тривалість заняття в
цілому і його частин в різних вікових групах.Типи фізкультурних занять. Методика
проведення фізкультурних занять з дітьми різних вікових груп: вимоги до
підбору вправ; способи організації дітей; місце навчання фізичним вправам; темп виконання;
дозування фізичного навантаження і моторна щільність; прийоми активізації
розумової активності на фізкультурних заняттях. Музика на занятті.
Особливості змісту і методика проведення фізкультурних занять в мішаній за
віком групі. Особливості змісту і методика проведення занять на повітрі в
різні пори року.
2
2
лекція
інформаційна
19-20
С. р.
Складання планів-конспектів
фізкультурних занять для дітей різних вікових груп (різні типи).
2
2
21-22
27,02
Проведення студентами
фізкультурних занять для дітей молодшого та старшого дошкільного віку.
2
2
практичне
23-24
С. р.
Спостереження і аналіз
фізкультурних занять в дитячому садку. Визначення доцільності способів
організації та моторної щільності заняття.
2
2
25-26
5,03
Проведення студентами
фізкультурних занять на повітрі для дітей різних вікових груп.
2
2
практичне
27
С. р.
Спостереження і аналіз забезпечення
фізичного навантаження під час фізкультурного заняття в дитячомму садку.
Креслення фізіологічної кривої.
1
1
28
12,03
Проведення студентами
фізкультурних занять з включенням елементів спортивних вправ та ігор.
1
1
практичне
29
12,03
Тематичний залік. Тестові завдання за варіантами.
1
1
практичне
Повсякденна робота з фізичного
виховання
30
19,03
Рухлива гра. Значення рухливої гри
як самостійної форми роботи з фізичного виховання. Місце рухливих ігор у
режимі дня. Добір і планування ігор для різних вікових груп. Особливості
методики проведення рухливих ігор в різний час (вранці, вдень, ввечері) і в
різні пори року.
1
1
лекція
31
19,03
Прогулянки та екскурсії за межі
ділянки дитсадка, пішохідні переходи (дитячий туризм); їх значеннта місце в
режимі дня. Визначення завдань, вибір маршрута та способу пересування.
Проведення фізичних вправ в природних умовах. Підбір фізкультурного
інвентаря.
Індивідуальна робота. Її місце в режимі дня. Підбір фізичних вправ.
Методика проведення індивідуальної роботи з дітьми та занять з невеликими
групами дітей.
1
1
лекція
інформаційна
32-33
С.р.
Самостійні заняття фізичним
вправами. Їх значення і місце в режимі дня. Особливості керівництва
самостійними заняттями. Створення умов для самостійних вправ: обладнання
ділянки, підбір інвентаря. Регулювання фізичного навантаження. Особливості
організації і керівництва самостійними вправами на гойдалках, каруселях, велосипедах, ходьбі
на лижах, катанню на санчатах.
2
2
34
26,03
Фізкультурні розваги. Значення,
види, зміст, структура розваг та їх місце в режимі дня. Методика їх
проведення з дітьми різних вікових груп. Фізкультурні свята. Дні здоров'я.
Значення фізкультурних свят, днів здоров΄я у вирішенні завдань фізичного виховання.
Особливості змісту та побудова фізкультурних свят, днів здоров΄я. Вибір фізкультурного інвентаря
та його святкове оформлення. Підготовка приміщення і ділянки. Методика
проведення свят та днів здоров΄я з дітьми різних вікових груп.
1
1
практичне
35
26,03
Проведення студентами
фізкультурних розваг для дітей молодших груп дошкільного закладу.
1
1
практичне
36-37
С.р.
Складання плана-конспекта
фізкультурних розваг та свят. Підготовка до проведення.
2
2
38
2,04
Спостереження студентами
фізкультурних розваг для дітей старшого дошкільного віку.
1
1
лабораторне
39
2,04
Проведення студентами
фізкультурних розваг для дітей
старшого дошкільного віку.
1
1
практичне
40-41
С. р.
Складання плана-графіка різних
форм роботи в повсякденному житті на місяць.
2
2
42-43
9,04
Тематичний залік. Проведення
студентами фрагментів спортивного свята.
2
2
практичне
Планування та облік роботи з
фізичного виховання в дошкільному закладі
44
16,04
Значення планування та обліку
роботи з фізичного виховання, їх взаємозв'язок. Види планування: загальний
план роботи дошкільної установи (розділ "Фізичне виховання"),
план-графік розподілу фізичних вправ на рік, квартал; календарне планування;
плани-конспекти різних форм роботи.
Планування роботи з батьками.
1
1
лекція
інформаційна
45
16,04
Види обліку роботи з фізичного
виховання: попередній, потоковий, підсумковий.
1
1
лекція
46-47
С. р.
Складання методичних розробок різних форм
роботи з батьками з питань фізичного виховання.
2
2
48-49
23,04
Складання журналу обліку стану
здоров'я дітей, фізичного розвитку, фізичної підготовленості.
2
2
практичне
50-51
30,04
Складання планів-конспектів різних
форм роботи з фізичного виховання на
тиждень.
2
2
практичне
52-53
С. р.
Схематичне зображення розміщення
фізкультурного інвентаря на спортивному майданчику влітку і взимку. Створення
умов для ефективної рухової діяльності дітей в групових кімнатах та на
майданчику. Складання планів-графіків розподілу фізичних вправ для
фізкультурних занять на квартал (рік, місяць).
2
2
54-55
7,05
Тематичний залік. Письмова робота.
2
2
практичне
Рухливі ігри і методика навчання
№
|
Дата
|
Назва
розділу, тем програми.
Тема
заняття та короткий її зміст
|
Кількість
годин
|
Вид
заняття
|
||
Всього
|
з них
|
|||||
аудит.
|
самост.
|
|||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
3 курс VІ
семестр
|
||||||
1-2
|
16,01
|
Теоретичні основи рухливих ігор. Визначення
та значення рухливих ігор. Теорія розвитку рухливих ігор. Класифікація
рухливих ігор. Варіантність рухливих ігор та їх ускладнення. Характеристика
рухливих ігор для кожної вікової групи.
|
2
|
2
|
лекція
інформаційна
|
|
3-4
|
С. р.
|
Робота з додатковою літературою,
першоджерелами. Вислови видатних педагогів та психологів про роль рухливих
ігор в житті дитини.
|
2
|
2
|
||
5-6
|
23,01
|
Аналіз програми з розділу
"Рухливі ігри". Виписати ускладнення завдань і змісту рухливих ігор
по віковим групам.
|
2
|
2
|
практичне
|
|
7-8
|
30,01
|
Організація рухливих ігор. Методика проведення рухливих
ігор: збір дітей на гру; зацікавлення
грою; організація дітей на гру; пояснення гри; розподіл ролей; розмітка
майданчика; розміщення дітей; роздача інвентаря,атрибутів до гри; команди і
сигнали до початку дій, особливості керівництва рухами, поведінкою дітей
різних вікових груп в процесі гри; темп виконання фізичних вправ і дозування фізичного навантаження; моторна
щільність; тривалість і повторення гри в цілому Рухливі ігри під музику.
|
2
|
2
|
лекція
|
|
9-10
|
С.р.
|
Добір малих форм художнього слова
(лічилок, загадок, потішок) для проведення різних рухливих ігор. Робота з
літературою.
|
2
|
2
|
||
11-12
|
6,02
|
Спостереження проведення рухливих
ігор у І і ІІ молодшій групі дитячого садка
|
2
|
2
|
лабораторне
|
|
13-14
|
13,02
|
Спостереження проведення рухливих ігор у середній і старшій групі дитячого
садка
|
2
|
2
|
лабораторне
|
|
15-16
|
20,02
|
Тематичний залік. Тестові завдання за варіантами.
|
2
|
2
|
практичне
|
|
17-18
|
27,02
|
Керівництво рухливими іграми. Аналіз планів-конспектів рухливих ігор для дітей
різних вікових груп.
Планування рухливих ігор.
|
2
|
2
|
практичне
|
|
19-20
|
С.р.
|
Пошукова робота: запис
українських (народних) рухливих ігор, ігор своєї місцевості.
|
2
|
2
|
||
21-22
|
5,03
|
Особливості методики проведення рухливих
ігор з дітьми І і ІІ молодших груп. Проведення викладачем рухливих ігор для
дітей І і ІІ молодшої групи.
|
2
|
2
|
практичне
|
|
23-24
|
12,03
|
Проведення студентами рухливих
ігор для дітей І і ІІ молодшої групи. Запис спостережень, участь у аналізі.
|
2
|
2
|
практичне
|
|
25-26
|
19,03
|
Особливості методики проведення
рухливих ігор з дітьми середньої
групи.
|
2
|
2
|
практичне
|
|
27-28
|
36,03
|
Проведення студентами рухливих
ігор для дітей середньої групи. Запис спостереженьучасть у аналізі.
|
2
|
2
|
практичне
|
|
29-30
|
2,04
|
Тематичний залік. Письмова робота за варіантами.
|
2
|
2
|
практичне
|
|
31-32
|
9,04
|
Застосування набутих знань щодо
керівництва рухливими іграми.
Особливості методики проведення рухливих ігор з дітьми старшої групи.
Проведення викладачем рухливих ігор для дітей старшої групи.
|
2
|
2
|
практичне
|
|
33-34
|
16,04
|
Проведення студентами рухливих
ігор для дітей старшої групи. Запис спостережень участь у аналізі.
|
2
|
2
|
практичне
|
|
35-36
|
23,04
|
Підготовка до
семінару-практикуму з теми
"Керівництво рухливими іграми в різних вікових групах".
|
2
|
2
|
практичне
|
|
37-38
|
30,04
|
Семінар-практикум з теми
"Керівництво рухливими іграми в різних вікових групах"
|
2
|
2
|
практичне
|
|
39-40
|
С. р.
|
Робота з методичною літературою.
Складання анотації на методичний
посібник з рухливих ігор (за вибором студента).
|
2
|
2
|
||
41-42
|
7,05
|
Тематичний залік з теми. Проведення студентами рухливих ігор для дітей різних
вікових груп.
|
2
|
2
|
практичне
|
Теорія і методика навчання гімнастики
2 курс, група "Є", ІV семестр
№ заняття
|
Дата
|
Назва
розділу, тем програми.
Тема
заняття та короткий її зміст.
|
Кількість
годин
|
Вид
заняття
|
||
Всього
|
з них
|
|||||
аудит.
|
самост.
|
|||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
Розділ ІІ. Загальнорозвиваючі вправи
|
||||||
1
|
16,01
|
Загальна характеристика,
значення. Класифікація
загальнорозвиваючих вправ. Термінологія і правила запису ЗРВ.
Характеристика вихідних положень. Використання предметів і вимоги до
них. Підготовка, прийоми роздачі і збору предметів, їх розміщення.
|
1
|
1
|
лекція
|
|
2
|
23,01
|
Методика навчання
загальнорозвиваючих вправ: організація
дітей різних вікових груп, прийоми навчання, попередження і виправлення
помилок, темп виконання і дозування фізичного навантаження; музичний
супровід.
|
1
|
1
|
лекція
|
|
3
|
30,01
|
Спостереження і аналіз проведення
ЗРВ з дітьми різних вікових груп.
|
1
|
1
|
лабораторне
|
|
4
|
6,02
|
Аналіз програми виховання дітей
дошкільного віку з розділу "Загальнорозвиваючі вправи".
|
1
|
1
|
практичне
|
|
5
|
13,02
|
Складання комплексів ЗРВ для дітей
різних вікових груп.
|
1
|
1
|
практичне
|
|
6
|
20,02
|
Методика навчання
загальнорозвиваючих вправ дітей молодших груп. Показ викладачем і виконання
студентами загальнорозвиваючих вправ для дітей молодших груп.
|
1
|
1
|
практичне
|
|
7
|
27,02
|
Складання планів-конспектів
навчання ЗРВ в молодших групах.
|
1
|
1
|
практичне
|
|
8
|
5,03
|
Виконання і проведення студентами
ЗРВ для дітей І і ІІ молодших груп. Аналіз проведення.
|
1
|
1
|
практичне
|
|
9
|
12,03
|
Методика навчання
загальнорозвиваючих вправ в середній групі. Показ викладачем і виконання
студентами загальнорозвиваючих вправ для дітей середньої групи. Складання
планів-конспектів навчання дітей середньої групи загальнорозвиваючим вправам.
|
1
|
1
|
практичне
|
|
10
|
19,03
|
Тематичний залік. Проведення студентами загальнорозвиваючих вправ для
дітей середнього дошкільного віку.
Аналіз проведення.
|
1
|
1
|
практичне
|
|
11
|
26,03
|
Методика навчання ЗРВ дітей
старшого дошкільного віку. Показ викладачем та виконання студентами
загальнорозвиваючих вправ для дітей старшого дошкільного віку.
|
1
|
1
|
практичне
|
|
12
|
2,04
|
Складання планів-конспектів
навчання дітей старшої групи загальнорозвиваючим вправам.
|
1
|
1
|
практичне
|
|
13
|
9,04
|
Проведення студентами загальнорозвиваючих
вправ для дітей старшого дошкільного
віку. Аналіз проведення.
|
1
|
1
|
практичне
|
|
14
|
16,04
|
Вплив загальнорозвиваючих вправ на
розвиток фізичних якостей.
|
1
|
1
|
лекція
|
|
15
|
23,04
|
Виконання і проведення студентами
ЗРВ з природним матеріалом, нестандартними посібниками з дітьми старшого
дошкільного віку.
|
1
|
1
|
практичне
|
|
16
|
30,04
|
Використання коригуючих вправ для
профілактики плоскостопості, формування правильної постави.
|
1
|
1
|
лекція
|
|
17
|
7,05
|
Складання комплексів коригуючої
гімнастики для дітей різних вікових груп.
|
1
|
1
|
практичне
|
|
18
|
14,05
|
Проведення студентами вправ
коригуючої гімнастики для дітей різних вікових груп.
|
1
|
1
|
практичне
|
|
19
|
21,05
|
Тематичний залік. Письмова робота за варіантами.
|
1
|
1
|
практичне
|
Комментарии
Отправить комментарий