2 курс Педагогіка. з-й рік життя. Ігри-заняття, їх значення, методика проведення.


Ігри-заняття, їх значення, методика проведення
Основні умови проведення ігор-занять.
1.    Ігри - заняття дають позитивні результати, якщо вихователь проводить їх планомірно, розподіляючи матеріал послідовно від простого до складного.

2.    Успішне засвоєння дітьми програмового матеріалу може бути якщо вихователь передбачає повторність занять.
- Чому? Яку особливість режиму дітей треба враховувати ?
Деякі діти швидко реагують на нові знання, а іншим потрібен деякий час, щоб свої знання вони змогли використати у грі та при виконанні режимних процесів.
Ігри-заняття повторюються від двох до чотирьох разів. Повторювання занять залежить від змісту, від того, на скільки швидко діти засвоюють програмовий матеріал.
Ігри-заняття повторюються без змін, але частіше у гру-заняття включають додатковий матеріал до знайомого. З дітьми, які і після повторення не засвоїли програмовий матеріал, проводиться індивідуальна робота.

3.    Результативність занять залежить від емоційності їх проведення.
Діти не можуть заставити себе робити те, що їх не цікавить, Тому, успіх на заняттях залежить не тільки від цікавості і доступності програмового матеріалу, а й від емоційного відношення до заняття.

Щоб гра-заняття впливала на емоції, потрібно:
-      застосовувати прийоми раптового появлення іграшки,
-      предмети та іграшки показувати дітям в дії (лялька йде, ведмедик ричить).
-      "Веселі нотки " у мові вихователя.
- все, що показують дітям, повинно мати охайний, приємний вигляд.
Треба  пам'ятати,  що  забавність  та  діловий  характер  спілкування  на заняттях треба співвідносити так, щоб одне допомагало іншому .

4.    Треба передбачити активність дітей на занятті.
Діти раннього віку пізнають предмети та явища дійовим шляхом. І тому шлях накопичення чуттєвого досвіду, це шлях ознайомлення з реальним світом. З метою формування чуттєвого досвіду дитини треба надавати можливість дитині активно діяти з предметами та речами, які використовуються на занятті.


Основний метод, на якому будується методика проведення занять - наочно-дійовий. Тобто, використання наочності у поєднанні з мовою та діями дітей.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Методика навчання дошкільників вправам з рівноваги

Сучасні інноваційні методи оздоровлення дітей дошкільного віку

2-А, Б, Є Основи хореографії Тема "Хоровод – найдавніший вид народного танцювального мистецтва".