3-є (спеціалізація ФІЗО) Теоретичні питання до семестрового екзамену з предмету "Рухливі ігри і методика навчання"


Орієнтовні теоретичні питання до семестрового екзамену з предмету "Рухливі ігри і методика навчання"

1.    Дайте визначення і розкрийте  значення рухливої гри.
2.    Розкрийте теорію розвитку рухливих ігор.
3.    Охарактеризуйте класифікацію, варіантність   рухливих   ігор   та   їх ускладнення.
4.    Дайте характеристику рухливих ігор для дітей І молодшої групи.
5.    Дайте характеристику рухливих ігор для дітей II молодшої групи.
6.    Дайте характеристику рухливих ігор для дітей середньої групи.
7.    Дайте характеристику рухливих ігор для дітей старшої групи.
8.    Розкрийте зміст методики проведення рухливих ігор для дітей І молодшої групи: збір на гру, зацікавлення грою, організація дітей на гру, пояснення гри, розподіл ролей, розмітка майданчика, розміщення дітей, роздача інвентаря, атрибутів до гри, команди і сигнали до початку дій.
9.    Розкрийте зміст методики проведення рухливих ігор для дітей І молодшої групи: особливості керівництва рухами, поведінкою дітей в процесі гри, темп виконання фізичних вправ і дозування фізичного навантаження.
10.Розкрийте зміст методики проведення рухливих ігор для дітей II молодшої групи: збір на гру, зацікавлення грою, організація дітей на гру, пояснення гри, розподіл ролей, розмітка майданчика, розміщення дітей, роздача інвентаря, атрибутів до гри, команди і сигнали до початку дій.
11.Розкрийте зміст методики проведення рухливих ігор для дітей II молодшої групи: особливості керівництва рухами, поведінкою дітей в процесі гри, темп виконання фізичних вправ і дозування фізичного навантаження.
12.Розкрийте зміст методики проведення рухливих ігор для дітей середньої групи: збір на гру, зацікавлення грою, організація дітей на гру, пояснення гри, розподіл ролей, розмітка майданчика, розміщення дітей, роздача інвентаря, атрибутів до гри, команди і сигнали до початку дій.
13.Розкрийте зміст методики проведення рухливих ігор для дітей середньої групи: особливості керівництва рухами, поведінкою дітей в процесі гри, темп виконання фізичних вправ і дозування фізичного навантаження.
14.Розкрийте зміст методики проведення рухливих ігор для дітей старшої групи: збір на гру, зацікавлення грою, організація дітей на гру, пояснення гри, розподіл ролей, розмітка майданчика, розміщення дітей, роздача інвентаря, атрибутів до гри, команди і сигнали до початку дій.
15.Розкрийте зміст методики проведення рухливих ігор для дітей старшої групи: особливості керівництва рухами, поведінкою дітей в процесі гри, темп виконання фізичних вправ і дозування фізичного навантаження.
16. Дайте визначення поняття «моторна щільність». Обґрунтуйте тривалість і повторення рухливої гри вцілому.
17.Поясніть особливості добору малих форм художнього слова (лічилок, загадок, потішок) для проведення різних рухливих ігор. Розкрийте систему роботи з літературою (літературні першоджерела, методичні посібники).

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Методика навчання дошкільників вправам з рівноваги

Сучасні інноваційні методи оздоровлення дітей дошкільного віку

2-А, Б, Є Основи хореографії Тема "Хоровод – найдавніший вид народного танцювального мистецтва".