3 курс (спеціалізація) Рухливі ігри. Добір малих форм художнього слова
Добір малих форм художнього слова (законспектувати)
В рухливих іграх використовують малі форми
художнього слова: вірші, скоромовки, лічилки, заклички та ін.
Не
випадково, що добра половина українських ігор супроводжується піснями,
примовками та приказками. Адже, якщо дитина в процесі гри, змагання співає або
складно примовляє, то в неї ніколи не виробляється агресивність, зверхність,
почуття переваги над іншими.
Місце
приспівів та примовок у грі досить різноманітне. Ними розпочинається або
закінчується гра. Вони можуть пов’язувати різні частини ігрових дій,
розподіляти серед дітей ролі. Ігри-пісні вчать дитину вправно володіти словом,
додержуватись етичних норм поведінки, вони пробуджують мистецький хист до
художнього слова, танцю й театрального мистецтва.
У
підготовці до рухливої гри вихователь повинен вивчати методичну літературу, в
якій розкривалися б правила підбору, методика проведення і планування рухливих
ігор для різних вікових груп. Необізнаність із спеціальною літературою
спричиняється до істотних недоліків у роботі з розвитку рухів дітей.
Необхідно
продумувати питання про те, як вони проводитимуть ту чи іншу гру. Вивчення
спеціальної літератури озброює вихователя знаннями про правильний підбір,
методику проведення ігор і про те, як треба підходити до дітей. Спираючись на
ці знання, вихователь планує рухливі ігри для кожної вікової групи тільки на
основі "Програмно-методичних вказівок".
Вільчковський Едуард Станіславович «Фізичне
виховання дітей у дошкільному закладі».
Вільчковський Е.С. «Теорія і методика фізичного
виховання дітей дошкільного віку»
Вільчковський Е.С. «Рухливі ігри в дитячому садку»
Журнали, методичні посібники, програми.
Комментарии
Отправить комментарий