2-Є Педагогіка. Тема Організація ігор дітей на 3-му році життя.
Організація ігор дітей на
3-му році життя.
На 3-му році життя у дітей виникає сюжетно-рольова гра.
Основним джерелом сюжетно-рольової гри є дійсність. Сюжет гри будується на
основі досвіду дитини та включає в себе 2-3 дії з іграшками. Наприкінці 3-го
р.ж. у грі дітей відбувається якісний стрибок, у грі з'являється роль і гра
стає сюжетно- рольовою.
Керівництво грою:
-
збагачення вражень і досвіду дітей;
-
використовують: спостереження, картинки, іграшки;
-
спільні ігри вихователя і дітей;
-
своєчасна зміна ігрового обладнання;
-
вчити дітей переходити від гри поруч до спільної гри.
Елементи
трудового виховання
І. Спочатку вихователь вчить дітей окремим діям, докладно показує і пояснює
як їх треба виконувати.
2.
По мірі оволодіння дітьми навичками самообслуговування
педагог переходе від показу до словесних пояснень, нагадування правил виконання того чи іншого процесу,
а також конкретних дій і їх послідовності. Це сприяє закріпленню навичок.
3.
Праця дитини з самообслуговування повинна завершуватися наочним результатом. Побачити
цей результат їй допомагає дорослий. Наприклад, вихователь звертає увагу дітей
на те, що їх товариш постарався, приклав зусиль
і одягнув кофточку сам.
4.
Вихователь висловлює схвалення з приводу виявлення
малюками активності, самостійності,
оцінюючи не стільки якість праці, скільки старанність
дитини.
5.
Під особливий контроль педагог бере дітей неактивних, боязких, а також тих, хто часто виявляє впертість, або дуже рухливий.
6.
Оскільки процеси
одягання, роздягання займають багато часу, вихователь виконує цю роботу разом з нянею.
Дітей залучають до
виконання доручень, пов’язаних з господарсько-побутовою працею.
У
педагогічному керівництві діяльність дитини треба виділити деякі важливі
моменти.
1. Вихователь ставить перед дитиною доступну
їй мету, наприклад, розкласти до сніданку ложки на
столах.
2.
Потім треба показати і пояснити дитині прийоми виконання доручення.
3.
Проконтролювати наскільки правильно малюк виконує
показані дії, зазнає труднощів.
4.
Показати дитині результат дій /погодувати рибок - вони
зараз плавають у воді/.
5. Виконана дитиною праця
повинна бути позитивно оцінена педагогом. Треба знайти у діяльності малюка те,
що заслуговує схвалення. Це дозволяє їй повірити у свої сили.
Елементи морального виховання
На 3 р.
життя вихователь звертає увагу на елементи морального виховання.
1. Треба з перших днів
перебування дитини у дитячому закладі
знайомити їх з відповідними правилами.
2. Пояснюючи дітям
елементарні правила поведінки, ввічливості,
вихователь допомагає малюкам усвідомити, що гарна поведінка доставляє багато
радості самому і оточуючим.
3. Привітний тон при
звертанні дорослих один до одного і до
дітей складає сприятливу атмосферу для оволодіння дітьми навичками ввічливості.
4. Дорослий намагається, щоб
малюк постійно вправлявся у поважному ставленні до старших і дітей. Словом, наочним прикладом вихователь пояснює, як
треба піклуватися про близьких про старших.
5. З метою виховання чуйного
відношення один до одного вихователь використовує конкретні приклади, постійно
звертає увагу дітей на позитивні вчинки їх товаришів, пояснює, що і як треба
робити, щоб всім було добре.
6. Формуючи добрі
почуття, вихователь намагається, щоб ці почуття постійно проявлялися у
реальній дійсності, у конкретних
вчинках.
Комментарии
Отправить комментарий