2-Є Педагогіка. Тема Організація ігор дітей на 3-му році життя.


Організація ігор дітей на 3-му році життя.
На 3-му році життя у дітей виникає сюжетно-рольова гра. Основним джерелом сюжетно-рольової гри є дійсність. Сюжет гри будується на основі досвіду дитини та включає в себе 2-3 дії з іграшками. Наприкінці 3-го р.ж. у грі дітей відбувається якісний стрибок, у грі з'являється роль і гра стає сюжетно- рольовою.
Керівництво грою:
-  збагачення вражень і досвіду дітей;
-  використовують: спостереження, картинки, іграшки;
-  спільні ігри вихователя і дітей;
-  своєчасна зміна ігрового обладнання;
-  вчити дітей переходити від гри поруч до спільної гри.

Елементи трудового виховання
І. Спочатку вихователь вчить дітей окремим діям, докладно показує і пояснює як їх    треба виконувати.
2.       По мірі оволодіння дітьми навичками самообслуговування педагог переходе від показу до словесних пояснень,  нагадування правил виконання того чи іншого процесу, а також конкретних дій і їх послідовності. Це сприяє закріпленню навичок.
3.       Праця дитини з самообслуговування повинна    завершуватися наочним результатом. Побачити цей результат їй допомагає дорослий. Наприклад, вихователь звертає увагу дітей на те, що їх товариш постарався, приклав зусиль  і одягнув кофточку сам.
4.       Вихователь висловлює схвалення з приводу виявлення малюками активності,  самостійності, оцінюючи  не   стільки якість праці, скільки старанність дитини.
5.       Під особливий контроль педагог бере   дітей неактивних,  боязких, а також тих, хто часто    виявляє впертість,  або дуже рухливий.
6.       Оскільки процеси   одягання, роздягання займають багато часу, вихователь  виконує цю роботу разом з нянею.

Дітей залучають до виконання доручень, пов’язаних з господарсько-побутовою працею.
У педагогічному керівництві діяльність дитини треба виділити деякі важливі моменти.
1.    Вихователь ставить перед дитиною доступну їй мету,   наприклад, розкласти до сніданку ложки на столах.
2.       Потім треба показати і пояснити дитині  прийоми виконання дору­чення.
3.       Проконтролювати наскільки правильно малюк виконує показані дії, зазнає труднощів.
4.       Показати дитині результат дій /погодувати рибок - вони зараз плавають у воді/.
5.       Виконана дитиною праця повинна бути позитивно оцінена педагогом. Треба знайти у діяльності малюка те, що заслуговує схвалення. Це дозволяє їй повірити у свої сили.


Елементи морального виховання

На 3 р. життя вихователь звертає увагу на елементи морального вихован­ня.
1.     Треба з перших днів перебування дитини  у дитячому закладі знайомити їх з відповідними правилами.
2.     Пояснюючи дітям елементарні правила поведінки,  ввічливості, вихо­ватель допомагає малюкам усвідомити, що гарна поведінка доста­вляє багато радості  самому і оточуючим.
3.     Привітний тон при звертанні   дорослих один до одного і до дітей складає сприятливу атмосферу для оволодіння дітьми навичками ввічливості.
4.     Дорослий намагається, щоб малюк постійно вправлявся у поважному ставленні до старших і дітей. Словом, наочним прикладом вихователь пояснює, як треба піклуватися про близьких про старших.
5.     З метою виховання чуйного відношення один до одного вихователь використовує конкретні приклади, постійно звертає увагу дітей на позитивні вчинки їх товаришів, пояснює, що і як треба робити, щоб всім було добре.
6.     Формуючи добрі почуття,  вихователь намагається,  щоб ці почуття постійно проявлялися у реальній дійсності, у конкретних  вчинках.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Методика навчання дошкільників вправам з рівноваги

Сучасні інноваційні методи оздоровлення дітей дошкільного віку

2-А, Б, Є Основи хореографії Тема "Хоровод – найдавніший вид народного танцювального мистецтва".