2-Є Педагогіка Практичне заняття

Практичне заняття
Тема. Проведення ігор-занять на 3 році життя.
Мета: Вчитись проводити, спостерігати  та  аналізувати  діяльність  вихователя   з дітьми 3 року життя. Вправлятись в аналізі навчання дітей, визначенні ролі вихователя в організації, в розробці рекомендацій щодо поліпшення навчання дітей. Виховувати професійні вміння: керувати процесом навчання дітей 3 року життя.
Забезпечення заняття: Форма для запису ігор-занять. Питання для аналізу навчання дітей. Записи студентами спостережень за проведенням ігор-занять.
Література:
1.  Воспитание и обучение детей младшего дошкольного возраста. ( Под ред. Г.Н.Годиной. – М., 1987.
2. Гурковська Т.  Розвиток сприймання в трирічних дітей (комплекс розвивальних завдань) // Дошкільне виховання – 2002, № 4 с.26-27.
3.  Шейко Е., Ранній вік. Сенсорне виховання. // Палітра педагога, 2000, № 3 с. 18-22.
4.  Гурковська Т. Проблеми раннього віку. // Дошкільне виховання – 2001, № 12 с. 23.

Зміст заняття
І. Організація заняття
ІІ. Актуалізація опорних знань студентів.
1.    Види ігор-занять, що проводяться на 3-му році життя.
2.    Вимоги до організації та проведення ігор-занять.
3.    Основний метод проведення ігор-занять.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
       Практичне заняття допоможе практичним шляхом побачити  організацію навчання дітей і формує вміння дати оцінку діяльності  вихователя щодо організації навчання дітей 3 року життя.
ІV. Виконання практичних завдань
 Інструктаж 1.    Скласти план-конспект заняття для дітей 3-го року життя (розділ програми та тему можна обрати самостійно).
Форма запису ігор-занять дітей 3 року життя
Вид гри-заняття (розділ програми. наприклад мовленнєвий розвиток, ознайомлення з природою, сенсорний розвиток, образотворча діяльність)
Тема
Програмовий зміст
Обладнання
Хід заняття
І. Вступна частина (Повідомлення теми заняття, зацікавлення)


ІІ. Основна частина (розгляд картинок, читання творів, бесіда, пояснення способів малювання, дидактичні ігри, ігри з сенсорного розвитку).


ІІІ. Заключна частина (Підсумок заняття, що робили на заняття, розгляд робіт дітей та ін.).
 Інструктаж 2.   Моделювання (проведення вдома)  занять для дітей 3-го року життя за складеним конспектом.
(Ви мали змогу переглянути проведення ігор-занять вихователем. Спробуйте змоделювати проведення заняття вдома.)  
(Напишіть, які труднощі у Вас виникли під час моделювання заняття, що вдалося і над чим потрібно попрацювати).
Завдання для самостійної роботи
      Підберіть  фольклорний матеріал для мовленнєвого та емоційного розвитку дітей 3-го року життя (віршики, загадки, потішки), для проведення різних видів діяльності (підготовка та проведення сніданку, зацікавлення дітей до прогулянки, вкладання на сон та ін.).
\
Увага! Не забувайте писати висновки до практичного заняття.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Методика навчання дошкільників вправам з рівноваги

Сучасні інноваційні методи оздоровлення дітей дошкільного віку

2-А, Б, Є Основи хореографії Тема "Хоровод – найдавніший вид народного танцювального мистецтва".