3-Є Методика ФІЗО Лабораторне заняття Тема "Спостереження студентами фізкультурних розваг для дітей старшого дошкільного віку"


Інструкція до лабораторного заняття

Тема. Спостереження студентами фізкультурних розваг для дітей старшого дошкільного віку.
Мета: закріпити  знання  методики  проведення  спортивних  розваг в старшій групі. Формувати  практичні вміння та навички, професійні здібності.
Література: Вільчковський Е.С. Теорія і методика  фізичного виховання  дітей дошкільного віку. – К., 1998.
Цвек С.Ф. Спортивні  вправи  та розваги  дошкільнят. – К., 1990.
Хід заняття
І. Організація початку заняття.
ІІ. Актуалізація опорних знань. (Дати письмово відповідь на питання)
          - Які  форми роботи  об’єднуються в групу „Фізкультурно-оздоровчі заходи в дитячому садку?”, „Повсякденна робота  з фізичного виховання?”
          - Як часто плануються спортивні розваги?
          - Чим відрізняються  розваги від свят?
          - Яка тривалість розваги в кожній  віковій групі?

ІІІ. Виконання завдань лабораторного заняття.
Завдання 1. Переглянути відеофрагменти спортивних розваг, проведених організатором фізичного виховання в дитячому садку в старшій групі.

Завдання 2. Аналіз проведених спортивних розваг в старшій групі.
Питання для аналізу

1.    Структура проведеного заходу.
2. Запишіть назви всіх розваг та короткий зміст.
3.    Методичні  прийоми, що були  використані  вихователем/організатором.
4.    Записати прийоми підвищення емоційності дітей.
5.    Зауваження пропозиції.


Д/З: Підготуватись до тематичного заліку.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Методика навчання дошкільників вправам з рівноваги

Сучасні інноваційні методи оздоровлення дітей дошкільного віку

2-А, Б, Є Основи хореографії Тема "Хоровод – найдавніший вид народного танцювального мистецтва".