3-Є (спеціалізація ФІЗО) Практичне заняття

Інструкція до практичного заняття
        Тема. Проведення семінару – практикуму з курсу «Рухливі ігри і методика навчання».
        Мета: систематизувати і узагальнити знання студентів щодо організації планування і методики проведення всіх видів рухливих ігор в різних вікових групах. Формувати практичні вміння та навички. Виховувати професійну спрямованість.
 Література: Вільчковський Є.С., Курок О.І. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку. – Суми. 2004 р.
       Вільчковський Е.С. Рухливі ігри в дитячому садку. – К., 1989.
       Т.И. Осокина. Физическая культура в детском саду. – М., 1986.
       Шейко М.К. Рухливі ігри дошкільнят. – М., 1972.
 Хід заняття
 І. Організація початку заняття.
       Актуальність опорних знань:
       - Яке місце в режимі дня займають рухливі ігри?
       - В чому сутність вислову: «Як дитина бігає і грається, так їй і здоров’я посміхається?»
 ІІ. Під час підготовки до семінару-практикуму Ви опрацьовували одну з вибраних тем.
1. Значення і місце рухливих ігор в житті дошкільнят.
2. Методика проведення рухливих ігор в різних вікових групах.
3. Методика проведення народних ігор.
4. Ігри-естафети та методика їх проведення.
5. Використання ігор-атракціонів в дитячому садку та інші. Дивіться пепереднє завдання.
Завдання для всіх: 
  1. Надайте рекомендації батькам щодо необхідності проведення рухливих ігор вдома.
  2. Доведіть, що рухливі ігри відіграють важливу роль в житті дитини дошкільного віку.

ІІІ.  Повідомлення завдань домашньої роботи.

  Підготуватися до тематичного заліку.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Методика навчання дошкільників вправам з рівноваги

Сучасні інноваційні методи оздоровлення дітей дошкільного віку

2-А, Б, Є Основи хореографії Тема "Хоровод – найдавніший вид народного танцювального мистецтва".