3-Є (спеціалізація ФІЗО) Практичне заняття
Інструкція до практичного заняття
Тема. Проведення семінару – практикуму з курсу «Рухливі ігри і методика навчання».
Мета: систематизувати і узагальнити знання студентів щодо організації планування і методики проведення всіх видів рухливих ігор в різних вікових групах. Формувати практичні вміння та навички. Виховувати професійну спрямованість.
Література: Вільчковський Є.С., Курок О.І. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку. – Суми. 2004 р.
Вільчковський Е.С. Рухливі ігри в дитячому садку. – К., 1989.
Т.И. Осокина. Физическая культура в детском саду. – М., 1986.
Шейко М.К. Рухливі ігри дошкільнят. – М., 1972.
Хід заняття
І. Організація початку заняття.
Актуальність опорних знань:
- Яке місце в режимі дня займають рухливі ігри?
- В чому сутність вислову: «Як дитина бігає і грається, так їй і здоров’я посміхається?»
ІІ. Під час підготовки до семінару-практикуму Ви опрацьовували одну з вибраних тем.
1. Значення і місце рухливих ігор в житті дошкільнят.
2. Методика проведення рухливих ігор в різних вікових групах.
3. Методика проведення народних ігор.
4. Ігри-естафети та методика їх проведення.
5. Використання ігор-атракціонів в дитячому садку та інші. Дивіться пепереднє завдання.
Завдання для всіх:
- Надайте рекомендації батькам щодо необхідності проведення рухливих ігор вдома.
- Доведіть, що рухливі ігри відіграють важливу роль в житті дитини дошкільного віку.
ІІІ. Повідомлення завдань домашньої роботи.
Підготуватися до тематичного заліку.
Комментарии
Отправить комментарий