3-Є (спеціалізація ФІЗО) Практичне заняття. Тема. Проведення студентами рухливих ігор для дітей старшої групи.
Інструкція до практичного
заняття
Тема. Проведення студентами рухливих
ігор для дітей старшої групи. Запис спостережень, участь у аналізі.
Мета. Забезпечити засвоєння студентами завдань та змісту програми з розділу
„Рухливі ігри". Вчити використовувати методи і прийоми проведення рухливих
ігор в старшій групі. Закріпити знання студентів щодо методики проведення
рухливих ігор в старшій групі. Виховувати професійну спрямованість.
Хід заняття
І. Організація початку
заняття (психологічна готовність до заняття).
(Письмово дати відповіді на питання)
1. Дайте визначення «Рухлива гра – це…».
2. Дайте класифікацію рухливих ігор.
3. Чи стосується вислів психологів: "Гра є провідним
видом діяльності" рухливих ігор? Доведіть це.
4. Запишіть структурні компоненти рухливої гри.
5. Запишіть способи розподілу ролей.
6. Загальна тривалість рухливих ігор.
ІІ. Повідомлення теми заняття.
ІІІ. Виконання завдань
практичного заняття.
Завдання 1.
З програми "Дитина" виписати програмні задачі навчання рухливим іграм та їх ускладнення по віковим групам. (Програма є у вільному доступі в Інтернеті та у ваших конспектах з предмету).
Завдання 2.
Придумати та записати ускладнення до рухливої гри "Каруселі" для дітей мішаної групи (молодша-старша).
Завдання 3.
Переглянути відео проведення рухливої гри "Подоляночка" для дітей старшої групи. https://www.youtube.com/watch?v=93o-aGSa1mY
Завдання 4.
Запис спостережень і
аналіз рухливих ігор.
ІV. Підведення підсумків
роботи і повідомлення завдань домашньої роботи:
Підготуватись до семінару-практикуму з теми «Керівництво рухливими іграми в
різних вікових групах».
Комментарии
Отправить комментарий