4-Є Педагогіка Тема "Педагогічна пропаганда серед населення"


Педагогічна пропаганда серед населення

Ідея взаємозв'язку суспільного й сімейного виховання знайшла своє відбиття в ряді нормативно-правових документів, у тому числі в "Концепції дошкільного виховання", "Положенні про дошкільний навчальний заклад", Законі "Про освіту" й ін.
Так, у законі "Про освіту" записано, що "батьки є першими педагогами. Вони зобов'язані закласти основи фізичного, морального й інтелектуального розвитку особистості дитини в ранньому віці".
Відповідно до цього міняється й позиція дошкільного закладу в роботі з родиною. Кожний дошкільний навчальний заклад не тільки виховує дитину, але й консультує батьків з питань виховання дітей. Педагог дошкільного закладу - не тільки вихователь дітей, але й партнер батьків по їхньому вихованню.
Особливо велика роль батьківського активу в організації педа­гогічної освіти батьків; спільно з працівниками дошкільного закладу активісти-батьки добиваються здійснення батьківського всеобучу, по­казують приклад наполегливого оволодіння педагогічними знаннями.
Все доросле населення, пе­редусім батьки, мають бути підготовлені до виховання дітей. З цією метою організовується широка пропа­ганда педагогічних знань серед населення. У країні проводиться батьківський всеобуч, мета якого охопити всіх матерів і батьків педагогічною освітою, забезпечити кожного системою знань з вузлових проблем виховання. Стосовно батьків своїх вихованців - це завдання розв'язують дошкільні закла­ди. 
Однією з головних завдань батьківських об'єднань залишається організація та здійснення педагогічного всеобучу. Лекторії, круглі столи, конференції, батьківські школи та багато інших постійно поточні та разові форми педагогічної освіти допомагають тим батькам, які хочуть краще зрозуміти свою дитину, правильно організувати процес спілкування з ним, подолати конфліктність стану.  Результатом має стати стимулювання прагнення поповнювати свої знання, навчитися практичним основам правильного виховання дітей у сім'ї.
Пропаганда педагогічних знань здійснюється через телевізійні передачі: «Мамина школа», «Школа доктора Комаровського», «Для вас, батьки», «Педагогічні роздуми», «Контрольна для дорослих» ,через періодичну пресу, журнали «Дошкільне виховання», «Сім'я і школа», «Розкажіть онуку», «Палітра педагога» та ін. Для бать­ків виходить велика кількість художньо-педагогічної, науково-популярної і методичної літератури.
Дедалі більшого поширення набувають школи молодої сім'ї, клу­би молодих батьків, сімейні клуби вихідного дня, усні журнали на теми виховання, наприклад, «У чому щастя наших дітей?», «Чи завжди ми праві?». Сторінки таких журналів ведуть педагоги, лікарі, юристи. Бібліотеки організовують читацькі конференції і диспути за художньо-педагогічними творами, вебінари, семінари.
Працівники дошкільних закладів, і насамперед вихователі, беруть активну участь у педагогічній пропаганді як організатори, лектори і консультанти з питань виховання дітей дошкільного віку.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Методика навчання дошкільників вправам з рівноваги

Сучасні інноваційні методи оздоровлення дітей дошкільного віку

2-А, Б, Є Основи хореографії Тема "Хоровод – найдавніший вид народного танцювального мистецтва".