4-|Є питання на гос Педагогіка


Педагогіка
1.    Розкрийте особливості професії вихователя сучасного дошкільного закладу. Охарактеризуйте професіограму, права, обов'язки та роль вихователя у формуванні особистості дитини.
2.    Обґрунтуйте розвиток педагогічної думки на Україні. Розкрийте основні педагогічні поняття. Дайте характеристику системі педагогічних наук.
3.    Дайте визначення поняття «розвиток». Обґрунтуйте соціальне і біологічне у розвитку людини. Дайте характеристику віковій періодизації дитинства.
4.    Розкрийте сутність поняття «система освіти», визначте її структуру та дайте коротку характеристику її основних  ланок.
5.    Дайте визначення понять «метод» і «прийом» навчання, визначте їх класифікацію. Обґрунтуйте зміст роботи щодо вибору і поєднання різних методів і прийомів навчання.
6.    Розкрийте зміст теорії створення програми виховання в дошкільному закладі. Дайте характеристику сучасним програмам та методичній літературі з дошкільного виховання.
7.    Охарактеризуйте особливості періоду раннього дитинства. Розкрийте зміст, завдання виховання і провідні лінії розвитку та обґрунтуйте зміст організації і проведення індивідуальних ігор-занять.
8.    Розкрийте завдання виховання і провідні лінії розвитку дітей другого року життя. Охарактеризуйте методику проведення ігор-занять та режимних процесів.
9.    Дайте характеристику розвитку дітей третього року життя. Розкрийте особливості організації та методики проведення різних видів діяльності з дітьми третього року життя.
10.Обґрунтуйте необхідність морального виховання дітей з раннього віку. Охарактеризуйте розвиток теорії морального виховання та розкрийте завдання, зміст, методи морального виховання.
11.Охарактеризуйте своєрідність прояву почуття патріотизму у дітей дошкільного віку. Визначте цілі, зміст і методи роботи щодо виховання у дітей почуття любові до Батьківщини, виховання поваги до традицій і культури українського народу.
12.Визначте систему роботи та умови щодо виховання почуття колективізму. Розкрийте методику роботи щодо формування колективу з дітьми різних вікових груп.
13.Розкрийте значення, завдання, засоби і умови фізичного виховання дітей дошкільного віку. Охарактеризуйте зміст поняття про культурно-гігієнічні навички та їх формування у дітей різного віку.
14.Дайте характеристику поняття режиму і його значення у вихованні дітей. Охарактеризуйте особливості організації режиму дня в різних вікових групах.
15.Розкрийте значення прогулянки як засобу різностороннього розвитку дітей, її зміст та умови організації. Охарактеризуйте ділянку дитячого садка та її обладнання.
16.Розкрийте значення розумового виховання дітей дошкільного віку. Визначте завдання, засоби розумового виховання та розкрийте методику сенсорного виховання.
17.Охарактеризуйте суть процесу навчання дітей дошкільного віку, його особливості, дидактичні принципи.
18.Охарактеризуйте заняття як форму організації навчання в різних вікових групах. Визначте гігієнічні та дидактичні вимоги до організації занять.
19.Доведіть необхідність трудового виховання дітей дошкільного віку. Охарактеризуйте розвиток теорії трудового виховання та розкрийте особливості трудової діяльності дошкільників.
20.Обґрунтуйте значення свят та розваг для всебічного розвитку дітей. Визначте види свят, вимоги до їх змісту, оформлення, організації.
21.Дайте визначення понять «естетичний розвиток», «естетичне виховання». Визначте завдання, основні засоби і методи, зміст естетичного виховання.
22.Дайте характеристику грі як провідному виду діяльності дошкільника, її видам.  Розкрийте зміст наукової теорії і сучасних досліджень про роль гри в формуванні особистості дитини.
23.Охарактеризуйте ігри-драматизації як різновид творчих ігор. Дайте характеристику будівельно-конструкційним іграм, розкрийте їх своєрідність та виховну цінність.
24.Розкрийте значення та особливості дидактичної гри, визначте її види та структуру. Охарактеризуйте виховну цінність рухливої гри, її місце в педагогічному процесі, методику керівництва.
25.Проаналізуйте історію створення, вдосконалення, освітню та виховну цінність іграшки. Поясніть систему роботи щодо підбору іграшок для кожної вікової групи, їх розташування і зберігання.
26.Доведіть роль сім’ї у вихованні дітей. Визначте форми, функції і зміст роботи дошкільного закладу з сім’єю.
27.Розкрийте поняття наступності, спадкоємності, перспективності у системі безперервної освіти. Дайте характеристику готовності дітей до шкільного навчання.
28.Охарактеризуйте призначення сучасного дошкільного закладу. Назвіть основні документи, що визначають організацію дошкільного закладу.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Методика навчання дошкільників вправам з рівноваги

Сучасні інноваційні методи оздоровлення дітей дошкільного віку

2-А, Б, Є Основи хореографії Тема "Хоровод – найдавніший вид народного танцювального мистецтва".