4-Є Питання на гос. ФЕМУ, ФІЗО, Музика


Методика формування елементарних математичних уявлень
1.    Розкрийте методику ознайомлення з цифрами в середній групі та дайте характеристику прийомам співвіднесення цифри з числом та числа з цифрою.
2.    Розкрийте методику ознайомлення зі складом числа з двох менших у старшій групі.
3.    Охарактеризуйте специфіку організації та методику проведення занять з математики  в ДНЗ.
4.    Дайте характеристику напрямкам роботи щодо ознайомлення з геометричними фігурами з дітьми другої молодшої групи.
5.    Охарактеризуйте основні методичні прийоми порівняння чисельності множин та визначення понять «більше», «менше», «порівну».
6.    Розкрийте методику ознайомлення дітей середньої групи з порядковим значенням числа.
7.    Поясніть сутність методики ознайомлення дітей 6 року життя зі складом числа з одиниць.
8.    Дайте характеристику особливостям формування знань про тиждень у дітей дошкільного віку.
9.    Розкрийте методику навчання дітей кількісній лічбі та прийоми роботи з числами натурального ряду.
10.Охарактеризуйте прийоми роботи з дошкільниками щодо упорядкування предметів за величиною.
11.Визначте особливості роботи над арифметичними задачами різних типів з дітьми старшої групи.
12.Охарактеризуйте прийоми роботи з дітьми старшої групи щодо вільного орієнтування в просторі.

Методика фізичного виховання

1.    Доведіть значимість основних рухів у системі фізичного виховання дітей дошкільного віку. Дайте коротку характеристику кожному виду.
2.    Розкрийте оздоровче і виховне значення рухливих ігор. Проаналізуйте методику проведення рухливих ігор з дітьми різних вікових груп.
3.    Охарактеризуйте методику проведення ранкової гімнастики з дітьми різних вікових груп.
4.    Обґрунтуйте необхідність проведення фізкультхвилинок та фізкультпауз в різних вікових групах в процесі занять з різних розділів програми та між заняттями.
5.    Розкрийте значення і методику проведення фізкультурних свят з дітьми дошкільного віку.
6.    Охарактеризуйте методику проведення фізкультурних занять з дітьми різних вікових груп. 

Методика музичного виховання
1.    Розкрийте зміст, мету та завдання нетрадиційних музичних занять.
2.    Доведіть, що музично-дидактичні ігри є дієвим засобом музичного розвитку дітей.
3.    Охарактеризуйте основні методи і прийоми роботи над піснею з дітьми дошкільного віку.
4.    Розкрийте особливості керівництва самостійною музичною діяльністю дошкільників.
5.    Охарактеризуйте форми роботи з батьками по музичному вихованню дітей в дитячому садку.
6.    Розкрийте роль вихователя в організації роботи з музичного виховання дітей в дошкільному закладі.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Методика навчання дошкільників вправам з рівноваги

Сучасні інноваційні методи оздоровлення дітей дошкільного віку

2-А, Б, Є Основи хореографії Тема "Хоровод – найдавніший вид народного танцювального мистецтва".