4-Є Питання на гос. ФЕМУ, ФІЗО, Музика
Методика формування елементарних математичних уявлень
1.
Розкрийте методику ознайомлення з
цифрами в середній групі та дайте характеристику прийомам співвіднесення цифри
з числом та числа з цифрою.
2.
Розкрийте методику ознайомлення зі
складом числа з двох менших у старшій групі.
3.
Охарактеризуйте специфіку
організації та методику проведення занять з математики в ДНЗ.
4.
Дайте
характеристику напрямкам роботи щодо ознайомлення з геометричними фігурами з
дітьми другої молодшої групи.
5.
Охарактеризуйте основні методичні
прийоми порівняння чисельності множин та визначення понять «більше», «менше»,
«порівну».
6.
Розкрийте методику ознайомлення
дітей середньої групи з порядковим значенням числа.
7.
Поясніть сутність методики
ознайомлення дітей 6 року життя зі складом числа з одиниць.
8.
Дайте характеристику особливостям
формування знань про тиждень у дітей дошкільного віку.
9.
Розкрийте методику навчання дітей
кількісній лічбі та прийоми роботи з числами натурального ряду.
10.Охарактеризуйте
прийоми роботи з дошкільниками щодо упорядкування предметів за величиною.
11.Визначте
особливості роботи над арифметичними задачами різних типів з дітьми старшої
групи.
12.Охарактеризуйте
прийоми роботи з дітьми старшої групи щодо вільного орієнтування в просторі.
Методика фізичного виховання
1.
Доведіть значимість основних рухів
у системі фізичного виховання дітей дошкільного віку. Дайте коротку
характеристику кожному виду.
2.
Розкрийте
оздоровче і виховне значення рухливих ігор. Проаналізуйте методику проведення
рухливих ігор з дітьми різних вікових груп.
3.
Охарактеризуйте методику проведення ранкової гімнастики
з дітьми різних вікових груп.
4.
Обґрунтуйте
необхідність проведення фізкультхвилинок та фізкультпауз в різних вікових
групах в процесі занять з різних розділів програми та між заняттями.
5.
Розкрийте значення і методику проведення
фізкультурних свят з дітьми дошкільного віку.
6.
Охарактеризуйте методику проведення
фізкультурних занять з дітьми різних вікових груп.
Методика
музичного виховання
1.
Розкрийте зміст, мету та завдання
нетрадиційних музичних занять.
2.
Доведіть, що музично-дидактичні
ігри є дієвим засобом музичного розвитку дітей.
3.
Охарактеризуйте основні методи і
прийоми роботи над піснею з дітьми дошкільного віку.
4.
Розкрийте особливості керівництва
самостійною музичною діяльністю дошкільників.
5.
Охарактеризуйте форми роботи з
батьками по музичному вихованню дітей в дитячому садку.
6.
Розкрийте роль вихователя в
організації роботи з музичного виховання дітей в дошкільному закладі.
Комментарии
Отправить комментарий