4-Є спеціалізація ФІЗО (Теоретичні питання на гос)


Теоретичні питання зі спеціалізації
Теорія і методика навчання гімнастики
1.  Дайте загальну характеристику стройовим вправам. Розкрийте методику навчання стройових вправ дітей різних вікових груп.
2.  Розкрийте значення та особливості загальнорозвиваючих вправ. Проаналізуйте особливості методики навчання загальнорозвиваючих вправ в різних вікових групах.
3.  Поясніть роль ходьби та назвіть її види. Охарактеризуйте зміст методики навчання дітей різних вікових груп вправам з ходьби.
4.  Дайте визначення поняття «біг». Розкрийте значення бігу, охарактеризуйте його види та особливості методики навчання. 
5.  Охарактеризуйте лазіння як один з видів основних рухів, назвіть види та розкрийте методику навчання лазінню дітей дошкільного віку.
6.  Дайте визначення поняття «стрибки». Розкрийте значення та назвіть основні види стрибків. Охарактеризуйте техніку виконання різних видів стрибків.
7.  Дайте характеристику вправам з метання. Проаналізуйте особливості методики навчання метанню дітей дошкільного віку.
8.  Назвіть види вправ з рівноваги і поясніть їх значення. Охарактеризуйте зміст методики навчання дітей різних вікових груп вправам з рівноваги.
9.  Доведіть важливість ранкової гімнастики для фізичного розвитку дітей дошкільного віку. Розкрийте методику проведення ранкової гімнастики в різних вікових групах.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
10.          Обґрунтуйте необхідність використання спортивного інвентарю та фізкультурного обладнання під час проведення різних форм роботи з фізичного виховання.
Теорія і методика навчання спортивним іграм, вправам і розвагам
11. Охарактеризуйте спортивні вправи, ігри спортивного характеру, розваги, їх значення та місце в режимі дня в дошкільному закладі.
12. Розкрийте методику навчання катанню на санчатах в різних вікових групах.
13. Дайте загальну характеристику методиці навчання катанню на ковзанах дітей дошкільного віку.
14. Поясніть значення ходьби на лижах. Охарактеризуйте зміст навчання ходьбі на лижах в різних вікових групах та окресліть загальні вимоги до послідовності навчання.
15. Розкрийте значення ігор в городки. Охарактеризуйте особливості керівництва з боку вихователя.
16. Проаналізуйте особливості навчання дітей дошкільного віку катанню на велосипеді.
17. Визначте систему роботи щодо навчання дітей дошкільного віку гри в бадмінтон.
18. Обґрунтуйте зміст роботи з навчання дітей настільному тенісу. Розкрийте   особливості керівництва грою.
19. Поясніть систему роботи щодо навчання дітей дошкільного віку гри в баскетбол.
20. Розкрийте зміст роботи навчання дітей дошкільного віку грі в футбол.
21. Дайте характеристику іграм-розвагам. Обґрунтуйте систему роботи щодо підбору, організації і проведення ігор-розваг в різних вікових групах в дошкільних закладах.
Рухливі ігри і методика навчання
22.Дайте визначення поняття «рухлива гра», розкрийте її значення у вихованні дітей. Визначте класифікацію рухливих ігор.
23. Охарактеризуйте теорію розвитку рухливих ігор. Назвіть видатних педагогів, які займалися вивченням рухливих ігор як засобу всебічного розвитку дітей.
24. Розкрийте методику проведення рухливих ігор для кожної вікової групи.
25. Охарактеризуйте особливості методики проведення рухливих ігор в мішаній за віком групі.
26. Проаналізуйте особливості методики проведення рухливих ігор на ділянці в різні пори року з дітьми дошкільного віку. Визначте вимоги керівництва з урахуванням віку дітей.
27. Розкрийте методику проведення ігор-естафет та атракціонів. Охарактеризуйте народні ігри та особливості їх проведення в різних за віком групах.
Теорія і методика навчання плавання
28.Розкрийте значення навчання плаванню в дитячому садку. Охарактеризуйте типи басейнів, умови організації навчання плаванню дітей дошкільного віку.
29. Охарактеризуйте структуру занять з плавання. Розкрийте методику проведення занять з плавання в різних вікових групах.
30. Дайте характеристику виду плавання способом «кроль». Визначте завдання та зміст роботи в старшій групі дитячого садка.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Методика навчання дошкільників вправам з рівноваги

Сучасні інноваційні методи оздоровлення дітей дошкільного віку

2-А, Б, Є Основи хореографії Тема "Хоровод – найдавніший вид народного танцювального мистецтва".